7 lipca 2012

CLEAR TASTE - początek

Dziś rozpoczynam przygodę z blogowaniem. Mimo, że już od 4 - 5 lat obserwuję blogi polskie i zagraniczne i czerpię z nich to co najlepsze, sama nie czułam tak wielkiej potrzeby posiadania bloga. Można powiedzieć, że ta potrzeba z czasem narastała, a moje życie i praca (krążące wokół mody) wpłynęły na taką a nie inną decyzję - potrzebuję swojego miejsca w sieci :)
Będzie to blog z moimi codziennymi zestawami (nie będzie tu przebieranek na potrzeby bloga), różnymi inspiracjami, trochę o tym co mnie aktualnie fascynuje itd.

Dlaczego Clear Taste?
Mój styl, gust modowy jest już znacząco ukształtowany, przede wszystkim przez wiek i doświadczenie. Cenię sobie prostotę i minimalizm, daleko mi do modowego przepychu.
Po prostu CLEAR TASTE

Witam Was serdecznie na mojej stronie :)
Zaczynamy!


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3852534/?claim=f2usat5ab8w">Follow my blog with Bloglovin</a>

7 komentarzy:

  1. hi! i just found your blog and i really love it! you're style is amazing :) love love love!! i'm now following you and i came back soon for sure!

    i have a blog too, check out my baby blog and tell me what you think

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba Twój blog!
    Też wystartowałam tak jak Ty ;)
    Zapraszam również do obserwowania mojego bloga :
    http://klaudia-niedzial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog, przeglądałam od początku, strona po stronie i aż pożałowałam, że wpisów jak na razie tak niewiele, bo to "młody" blog :) Mało w sieci blogów ze zwykłymi, prostymi, a jednak ciekawymi dla mnie zestawami, dlatego cieszę się, że wpadłam na Twój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa! Cieszę się, że mój blog przypadł Tobie do gustu :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Z przyjemnością zobaczyłam wszystkie posty i czekam na więcej. Bardzo podoba mi się Twoja konsekwencja w tym, co prezentujesz. Życzę samych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta