18 lutego 2013

Shopper bag

clear taste blog 
zara biker coat
płaszcz zara bikerzara zip coat
zara shopper bag

Zip coat: Zara
Pants: Vero Moda
Sweater: Zara
Scarf: Top Secret
Boots: Gino Rossi
Shopper bag: Zara

Głównym bohaterem dzisiejszych zdjęć jest czarny shopper z Zary. Jego zakup planowałam chyba już w październiku, ale szkoda mi było wydać tyle pieniędzy na nieskórzaną torebkę. No to pomyślałam - "poczekam, poczekam do wyprzedaży". Trochę się męczyłam bo brakowało mi takiej większej czarnej torebki, ale nie rozglądałam się za niczym innym tylko cierpliwie czekałam. Przyszła wyprzedaż i tak kolejno pierwsza obniżka o 50 zł, potem kolejna, a sztuk w sklepie on-line jakoś nie ubywało. Miałam tak czekać aż cena spadnie poniżej 100 zł, ale w pewnym momencie torebki zaczęły znikać w zawrotnym tempie, no nic - "kupuję". I tak od jakiegoś czasu cieszę się torebką z futrzanymi bokami i noszę ją niemal codziennie. Pasuje idealnie do czarnego płaszcza z zamkami, czy skórzanych oficerek z Gino Rossi.
Większość ubrań z zestawu już dobrze znacie - wyszedł kolejny zimowy "zwyklak". Szczerze mówiąc zmęczyłam się już trochę czernią i dlatego nie mogę doczekać się wiosny, noszenia większej ilości bieli i koloru. Oby tylko szybko się zjawiła.

Pozdrawiam ciepło,
Aneta



44 komentarze:

  1. wszystko świetnie ze sobą współgra :) no i widzę, że jednak i do Ciebie zawitała ta torebka, ja swoją jednak kupiłam w normalnej cenie :( , ale ona ma 30% skóry :) ja już planuję następną haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak te 30% to włosie po bokach :) Torebka jest świetna, zresztą to taka większa wersja tej mojej ulubionej małej czarnej :)
      Jaką masz w planach? ja na razie torebek nie potrzebuję:)

      Usuń
    2. 30% skóry krowiej :)

      a co do torebek to ta mi się bardzo podoba, ale cholernie droga i też tylko 35% skóry krowiej http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-S2013/358019/1048431/TORBA%20WOREK%20ZE%20SPRZĄCZKAMI

      Usuń
    3. Bardzo ładna!
      Na szczęście nie odczuwam potrzeby kupna kolejnej torby, co innego z butami czy sukienkami :)

      Usuń
    4. ja właśnie choruję na torebki, sukienek nie noszę, chociaż chciałabym :)

      Usuń
  2. Strój jest idealny, perfekcyjny, elegancki.... Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały strój jak najbardziej na tak!! Fajnie przelamalas stylizacje tym szalikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z daleka myślałam, że masz kalosze :)
    w ogóle widziałam Cię ostatnio w Pasażu w Zarze z czarnymi sandałkami na szpilce w ręku :) zastanawiałam się czy to Ty, bo na zdjęciach wydajesz się dużo wyższa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może to byłam ja :) w płaskich butach mam tylko 170cm, w obcasach zawsze trochę więcej :)

      Usuń
    2. to i tak dużo, wydawało mi się że jakieś 160 ;) mam jakieś złudzenia :D

      Usuń
  5. Piękna Aneto , jak Zawsze nienagannie :) jesteś kwintesensją stosowanej elegancji ...
    Choć we mnie bardziej szalono , to doceniam twoją konsekwencję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam małe pytanie odnośnie torebki. Czy "brzegi" torby (lakowanie) nie zaczęły Ci pękać? Mi zaczęły przy 2 użyciu :(

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak, na razie w 1 miejscu na górze torebki - tam przy zgięciu.

      Usuń
  7. Witaj, pewnie się orientujesz skoro śledzilaś cenę tej cudnej torebki na stronie zary, czy sa jeszcze dostępne ? jesli tak, to podaj prosze linka... ślicznie dziękuję i ciepło pozdrawiam, Ola.

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś zaręczona ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie jest dosyć osobiste, ale zważając na to że na zdjęciach i tak widać pierścionek to odpowiem na nie: tak jestem :)

      Usuń
  9. Piękna torba. Zestaw z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zestaw, torba cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cute outfit! And I love your makeup. It's perfect.

    Kate from Clear the Way

    OdpowiedzUsuń
  12. połączenie butów, torebki i płaszcza dopełnia całość! Świetnie dopasowane elementy, cudo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna stylizacja, fajne buty i torebka, zresztą ostatnio upatrzyłam sobie torebke tego typu torebki w domodi.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Elegancka torba!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna stylizacja i piękna ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hehe to cieszę się ,ze bratnią duszę mam:) świetna propozycja :) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna torebka, mnie niestety nie udało się jej upolować :(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Dzięki! kreska na oku to mój codzienny makijaż :)

      Usuń
  19. Hej! :)
    Kurtka jest jakieś zwykłej firmy, kupiłam ją na allegro od tego sprzedawcy: http://allegro.pl/listing/user.php?string=ramoneska&us_id=14452058 widzę że ma nawet inne kolory niż czarne:> na początku śmierdziała "sztuczniakiem" ale po jakimś czasie ten zapach ją opuścił:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za odpowiedź! szukam aktualnie jakiejś czarnej skóry i tak się właśnie rozglądam :)

      Usuń
    2. nie ma za co :>

      Usuń
  20. te zamki na rękawach są bezbłędne, fajny płaszcz, tylko dla mnie w innym kolorze - może soczysta pomarańcza? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Zara zrobiła go w wersji czarnej (był jeszcze bordowy ale miał skórzane rękawy), mi też przydałby się w szafie jakiś kolorowy płaszcz :)

      Usuń
  21. Bardzo podoba mi się torba :)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jedna z lepszych torebek Zary, niestety jej nie mam
    bardzo udana stylizacja, bo prosta

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. gorgeous bag, love it!

    www.anightinnyc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekna torba i buty!!

    pozdrawiam

    http://trendymamablog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam twój styl! ubierasz się a nie przebierasz i uwazam Cie za jedną z lepszych blogerek w PL:) tylko pisz nam wiecej o sobie:) co robisz jakie masz plany:) byłoby fajnie:)
    buziaki
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych słów :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta